The Balm Autobalm Palette: California

/
5 Comments
Herkese merhaba!

The Balm ürünlerine bayılmayanımız yoktur herhalde. Gratis'in indirim zamanında hangisini alsam diye düşünürken, Autobalm'lar karşıma çıktı. Dış görünüşlerine bayıldım, ehliyet şeklinde yapmışlar ve küçük oldukları için çantada taşıması çok kolay. Hiç düşünmeden hemen aldım!


Autobalm'ların iki çeşidi bulunuyor. California ve Hawaii. Ben tercihimi California'dan yana kullandım. Aralarında çok uçuk renk farkları yok. Ama ben şeftali tonu allıkları daha çok tercih ettiğim için California'yı seçtim. Hawaii'nin allığı daha pembemsi bir tondaydı.

 
Aydınlatıcısını çoğunlukla far olarak ya da kaş altını aydınlatmak için kullanıyorum. Lid/Liner farını malesef hiç cesaret edip kullanamadım. Bana çok çok koyu geliyor. Gözüme sürdüğümde panda gibi olacakmışım hissi veriyor. Ancak kirpik altlarıma ya da belki bir gölgelendirme de çok çok hafif kullanabilirim. Zaten Lid/Liner olarak isimlendirilmiş hehe :)) Brow/Crease far olarak en en sevdiğim renk. Bayılarak kullanıyorum. Eğer kaş renginiz açıksa kaşlarınızı bu farla da doldurabilirsiniz.


Hafif tozutmaları dışında bayıldım diyebilirim. Boyutunun küçük olması çantada taşımayı kolaylaştırıyor. Ben makyaj malzemelerimin çantamda çok fazla yer tutmasından hoşlanmıyorum. İçine bir sürü ıvır zıvır, kitap, defter koyup bir de makyaj malzemelerini ekleyince epey ağır oluyor, taşıyamıyorum. :)

Ben bu ufaklığı çok sevdim! Siz ne düşünüyorsunuz?



You may also like

5 yorum:

  1. Takip etmeye geldim ama error vermiş gadget adımları yeniden uygularsan belki düzelir tatlım ayrıca banada beklerim ;)

    YanıtlaSil
  2. Artık takipteyim :) eğer yardıma ihtiyacın olursa ya da sormak istediğin bir şey olursa yazabilirsin bana ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşey için çok teşekkür ederim canım, gerçekten çok yardımcı oldunn ❤️❤️

      Sil
  3. merhaba tatlım blogunu yenı k.esfettım ve takibe. aldım bende belerim esen kal:))

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :)
    Dünyanın ilk sosyal alışveriş platformu Buypasa.com açılıyor; Palette kampanyaları, ücretsiz sanal dükkanlar yakında sizlerle buluşuyor. Detaylar için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.