Max Factor Colour Elixir Lipstick 745-Burnt Caramel

/
0 Comments
Herkese merhaba!

Çocukluğumdan beri rujlara karşı ayrı bir zaafım olmuştur. Senelerdir ruj alıp alıp kullanmadan kenara koyuyordum. Dudaklarım ince yapılı olduğu için her ruju kendime yakıştıramıyorum. Bu sebepten de kullanamıyordum. Artık kendime yakıştırdığım ve dudak yapıma uyan rujlar almaya özen gösteriyorum.

Bugün ise sizlere Max Factor Colour Elixir 745 numaralı rujdan bahsetmek istiyorum.


Bu ruj mat ve dudakları kurutan bir ruj değil. Kremsi yapıda. Dudak çizgilerinizi belli etmiyor ve nemlendirici etkisi var. Buna rağmen parlak bitişli bir ruj değil, yarı mat yapıda diyebilirim. Sürümü oldukça kolay. Dudağınızda kayıyor resmen.


İsminden de belli olduğu üzere rengi karamel-kahve tonlarında. Günlük kullanım için oldukça uygun bir renk. Kalıcılığı yüksek, gün içinde yemek yemediğim takdirde hiç yenileme ihtiyacı hissetmedim. Rahatsız edici bir tadı ya da kokusu yok. Aksine hafif bir karamel kokusu var.


Benim günlük olarak rahatlıkla kullanabildiğim bir ruj oldu. Hem renk hem de yapı olarak çok severek kullanıyorum.

Sevgilerle! 








You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.