Kendi Nail Art Fırçanı Yap!

/
1 Comments
Kızlar merhaba!

Bugün bir "Kendin Yap" yazısı yazmak istedim. Ben böyle bir şeylerle uğraşmayı, üretmeyi seviyorum. Ortaya bir şeyler çıkarmak hoşuma gidiyor.

Artık son zamanlarda Nail Art baya bir popüler oldu. Nail Art fırçaları mı, taşları mı, bantları mı neler neler çıktı. Üstelik malzemelerini artık çok rahatlıkla bulabiliyoruz.

Ben tırnaklarımla uğraşmayı seviyorum. Değişik şeyler denemek hoşuma gidiyor. Ama hiç aa fırça alayım, onu alayım bunu alayım diye düşünmedim. İçimden almak gelmedi açıkcası. Evdeki malzemelerle çok da güzel oluyor çünkü. Bugün sizlere evdeki malzemelerle nasıl kendi nailart fırçalarımı yaptığımı anlatmak istiyorum.

Hadi başlayalım...

Dotting Pen ( Nokta Kalemi ) :



Bunun yerine kürdan, toplu iğne başı, bitmiş bir tükenmez kalemin ucu,  kurşun kalem ucu ya da siyah tel toka kullabilirsiniz. Noktaların boyutları sizin tercihinize kaldığı için, hangisi istediğiniz ölçüye uygunsa onu kullanabilirsiniz.

Striping Brush ( Detay Fırçası ) :

Evinizde bulunan sulu boya fırçasını, istediğiniz incelikte keserek bu fırçadan elde edebilirsiniz. Ya da eskimiş ojelerin fırçalarını temizledikten sonra keserek de elde edebilirsiniz. Yok ben kesmekle uğraşamam derseniz eyeliner fırçası sizin için en pratik yol olacaktır :)


Bu da benim kürdan ve toplu iğne başı kullanarak yaptığım bir nailart :)

Umarım yazım hoşunuza gitmiştir. Hepinizi öpüyorum. Sevgiler! 









You may also like

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.