Flormar Silk Satin Oje: Linen

/
0 Comments
Herkese merhaba!
Bugün sizlere en favori ojelerimden olan Flormar'ın Silk Satin serisindeki Linen rengi ojeden bahsetmek istiyorum.
Flormar'ın bu serisi birbirinden güzel 12 renkten oluşuyor ancak benim gönlümü fetheden kesinlikle Linen rengi oldu. Ben daha çok nude, naturel tonlarda ojeleri beğeniyorum. Bu ojeyi de ten rengiyle beyaz arasında bir renk diye tanımlasam yanlış olmaz umarım :)


Ojenin kapatıcılığı oldukça yüksek. Tek katta bile rengini veriyor, ancak şişedeki rengi tam yakalayabilmek için ben 2 kat sürüyorum. İlk sürdüğünüzde parlak normal bir oje görüntüsü oluyor fakat bir süre sonra matlaşıyor ve saten bir görünüm alıyor. Sedefli ama mat bir oje diyebilirim. 


Çok uzun süre kalıcı bir yapısı var. Tırnaklarımda en ufak bir soyulma meydana gelmedi kullandığım süre boyunca. En sevdiğim özelliği de kesinlikle bu. 1 hafta bile kalsa oje tırnaklarıma mıhlanmış gibi adeta. 
Tırnaktaki duruşunu da çok beğeniyorum. Tertemiz, bakımlı gösteriyor tırnaklarınızı. Ve nedendir bilmiyorum bu renk bana tırnakta çok asil duruyormuş gibi geliyor.


Bu seriden uzun zamandır aklımda olan diğer renk ise Bedding. En kısa zamanda onu da alıp deneyeceğim.
Sevgiler  ❤ 







You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.